Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeto ze twoj nie bierze litra oliwy, to nie znaczy, ze inne nie biorą...smialo mozna powieziec ze ok. 70% egzemplarzy 1100 i 1500 bierze ok. litra, chyba ze maja juz zrobiony remont lub dwa - wymierne dane z jednego z warszawskich niezaleznych serwisow...co do hejtowania gs etc - bo to emerycki sprzet jest.. - mimo ze juz dawno przekroczylem 40 wiosen, to dla mnie jedyny sensowny bmw to przecinak - reszta zbyt powolna, emerycka i cizeka (turystyki, gs) albo ciezka i z kiepskim zawieszeniem, mimo mocnego silnika (seria k)
OdpowiedzAni mój nie bierze litra, ani żaden o jakim słyszałem, a jeżdzę na wyprawy jeszcze z 2 starymi GSami i żaden z nas ich nie oszczędza. O remoncie silnika w 1100/1150 też nie słyszałem, akurat tu nie ma się czego czepiać. Chcesz hejtować BMW? To zapoznaj się z tematem, bo w złych miejscach wad szukasz. Silniki są nieśmiertelne, padaka to skrzynie, łożyska wahacza i łożysko koła talerzowego.
Odpowiedzto słabe masz rozeznanie - wymienione silniki to swiatowa czołówka chłeptania oliwy i jest to fakt powszechnie znany; poza tym 'hejtowac" gs-ow nie ma sensu - koń jaki jest, każdy widzi....
Odpowiedz